آب معدنی نستله موجب درمان آب مروارید چشم می شود

آب معدنی نستله آب چشمه‌های معدنی است که حاوی مواد معدنی مختلفی مانند املاح و ترکیبات گوگردی است. آب معدنی ممکن است با توجه به وجود یا عدم وجود گازهای اضافه شده، معمولاً ساکن یا گازدار باشد.

به‌طور سنتی، آب‌های معدنی در منابع چشمه‌شان استفاده می‌شد یا مصرف می‌شد، که اغلب به آن‌ها «گرفتن آب» یا «درمان درمان» می‌گویند، در مکان‌هایی مانند چشمه‌های معدنی، حمام، یا چاه‌ها.

اصطلاح آبگرم برای مکانی که آب مصرف می شد و در آن حمام می شد استفاده می شد. حمامی که در آن آب عمدتاً برای حمام کردن، درمان یا تفریح استفاده می‌شد. و چاهی که قرار بود آب مصرف شود.

امروزه بطری شدن آب معدنی در منبع برای مصرف توزیعی بسیار رایج تر است. سفر به سایت آب معدنی برای دسترسی مستقیم به آب در حال حاضر غیر معمول است و در بسیاری از موارد به دلیل حقوق مالکیت تجاری انحصاری امکان پذیر نیست. بیش از 4000 برند آب معدنی به صورت تجاری در سراسر جهان موجود است.

در بسیاری از جاها اصطلاح “آب معدنی” در عامیانه به معنای هر آب گازدار یا آب سودا در بطری است، برخلاف آب لوله کشی. دچشمه آب معدنی Perrier که از دوران باستان به دلیل حمام هایش شناخته شده است، در Vergèze در Gars، یک منطقه آتشفشانی در فرانسه واقع شده است. پریر یک آب معدنی گازدار با طعم کمی تند و مقدار کمی مواد معدنی و نمک است.

حباب های آن آن را به یک نوشیدنی با طراوت تبدیل می کند و به آن مفهومی جشن می بخشد. صاحب حمام ها، دکتر لوئیس پریر، خواص درمانی آب چشمه را کشف کرد و اولین بار در اواخر قرن نوزدهم آن را در بطری ها به بازار عرضه کرد.

بطری سبز نمادین این برند که در سال 1977 در ایالات متحده راه اندازی شد، تا دهه 1990، زمانی که آزمایشگاهی بنزن (یک هیدروکربن سرطان زا که به عنوان حلال صنعتی استفاده می شود) را در بطری های آن کشف کرد، موفقیت بزرگی بود. پس از رفع این بحران، نستله این برند را در سال 1992 خرید و فرمت پلاستیکی 50 سی سی را در سال 2001 عرضه کرد.