نوزادی که با خوردن نارنگی در میدان بار ساری به حرف آمد

نارنگی در میدان بار ساری مانند برخی از مرکبات دیگر مانند گریپفویت حاوی فورانوکومارین نیست. این بدان معناست که اعتقاد بر این است که آنها تداخلات دارویی مشابهی را ایجاد نمی کنند که برای کسانی که استاتین مصرف می کنند نگران کننده است. نارنگی ها از حدود نوامبر تا آوریل در فصل هستند. در ایالات متحده، این میوه در فلوریدا، آریزونا، تگزاس و کالیفرنیا رشد می کند.

برای انتخاب بهترین نارنگی های آبدار، نارنگی هایی را انتخاب کنید که نسبت به اندازه شان احساس سنگینی می کنند. میوه باید سفت و چاق باشد و بوی معطر و رسیده داشته باشد. به دنبال رنگی براق، روشن و یکنواخت باشید. بسیاری از طرفداران نارنگی می گویند که میوه های کوچکتر بهتر است.

اگر می خواهید نارنگی ها را ظرف یک هفته بخورید، در دمای اتاق نگهداری کنید. می توانید آنها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید تا تا دو هفته تازه بماند. نارنگی را می‌توان به تنهایی یا در ترکیب با ماست کم‌چرب، پنیر کوتیج یا پنیر ریکوتا برای میان‌وعده‌ای سرشار از فیبر و پروتئین مصرف کرد.

می توانید نارنگی ها را فریز کنید، اما ابتدا باید پوست آن را جدا کنید. بخش های نارنگی را در یک کیسه فریزر و بدون هوا قرار دهید. آنها باید تا یک سال در فریزر تازه بمانند. نارنگی ها می توانند طعم کمی شیرین و مرکباتی را به سالادها، کناره ها و غذاهای اصلی اضافه کنند. پوست آن را بردارید و خرد کنید یا از آب نارنگی برای تهیه سس سالاد استفاده کنید.

این میوه باعث می شود که غذاهای زیبا ارائه شود، مکمل غذا و طعمی با طراوت به آن می دهد. نارنگی یک افزودنی عالی برای غذاهای سبزیجات، مرغ و غذاهای دریایی است. از نارنگی به جای یا علاوه بر سایر مرکبات در دستور غذاها استفاده کنید.

مرکبات سرشار از ویتامین C، یک آنتی اکسیدان قوی هستند. بدن شما ویتامین C نمی سازد، بنابراین مصرف غذاهای حاوی این ماده مغذی حیاتی بسیار مهم است. اعتقاد بر این است که آنتی اکسیدان ها از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.