با گذاشتن کلاه گیس دائمی روی سر خود همیشه خوشبو باشید

کلاه گیس دائمی یکی از راه های پوشیدن موهای مصنوعی است. روش های مختلفی برای پوشیدن موهای مصنوعی وجود دارد. یکی از راه ها استفاده از کلاه گیس است و کلاه گیس کامل مانند کلاهی است که مو به آن متصل است.

موهای واقعی یک فرد با کلاه گیس پوشانده می شود که بالای سر، پشت و کناره های سر را می پوشاند. کلاه گیس های جزئی نیز وجود دارد که فقط بخشی از سر را می پوشاند.

زمانی که از موهای تقلبی به عنوان بافت یاد می شود، معمولاً به مو چسبانده یا دوخته می شود. این اغلب شامل موهایی است که به یک مسیر متصل می شوند، که بریده می شوند و می توان با چسب های باندینگ طراحی شده مخصوص به پوست سر چسباند.

آهنگ ها را نیز می توان با نخ به مو دوخت. این معمولاً شامل بافتن بخشی از مو و بافتن نخ از میان بافته‌ها برای اتصال موهای تقلبی است. همچنین معمولاً از موهای مصنوعی برای بافتن استفاده می شود. موهای تقلبی که برای این مدل ها استفاده می شود، عموماً شل هستند. روش‌های مختلفی برای چسباندن این رشته‌های شل به موهای طبیعی افراد برای ایجاد حالت بافته‌شده وجود دارد.

به طور کلی، موهای مصنوعی بسیار ارزان تر از موهای انسان است و از آنجایی که در چند سال گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه کلاه گیس های مصنوعی صورت گرفته است، بسیاری از آنها اکنون هیچ تفاوتی با کلاه گیس های موی انسان ندارند. با این حال، شایان ذکر است که به دلیل موثر بودن موهای مصنوعی در حفظ شکل، اصلاح مجدد کلاه گیس های مصنوعی دشوار است.

معمولاً محصولات گرم شده را نباید روی الیاف مصنوعی استفاده کرد، زیرا می تواند آسیب جدی به مو وارد کند. اگرچه کلاه گیس‌های مصنوعی سازگار با گرما بسیار بیشتری وجود دارد، اما حتی مدل‌سازی مجدد آن‌ها نیز ممکن است دشوار باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.