انار در بازار تهران موجب قدرتمند شدن تاجران در تهران شد

دانه های انار در بازار تهران رنگ قرمز پر جنب و جوش خود را از پلی فنل ها می گیرند. این عناصر آنتی اکسیدان قوی هستند. آب انار حاوی سطوح بالاتر آنتی اکسیدان نسبت به آب میوه های دیگر است. همچنین سه برابر بیشتر از شراب قرمز و چای سبز آنتی اکسیدان دارد.

آنتی اکسیدان های موجود در آب انار می تواند به حذف رادیکال های آزاد، محافظت از سلول ها در برابر آسیب و کاهش التهاب کمک کند. یک لیوان آب انار 40 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. از سرطان جلوگیری می کند.

مطالعات نشان داده است که آب انار از سرطان پروستات پیشگیری می کند. مطالعات روی آب میوه های مختلف نشان داده است که آب انار موثرترین نوشیدنی در سرطان پروستات است. آب انار را از برنامه غذایی خود فراموش نکنید.

از حافظه محافظت می کند. اعتقاد بر این است که آنتی اکسیدان ها و غلظت بالای آنها در آب میوه باعث توقف پیشرفت بیماری آلزایمر و حفظ حافظه می شود. از پیشرفت بیماری های گوارشی جلوگیری می کند.

آب انار التهاب روده را کاهش می دهد. ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و سایر بیماری های التهابی روده مفید باشد. در حالی که باورها و تحقیقات متناقضی در مورد اینکه آیا آب انار می تواند به اسهال کمک کند یا خیر وجود دارد، اکثر پزشکان توصیه می کنند تا زمانی که احساس بهتری داشته باشید و علائم شما بهبود یابد از مصرف آن اجتناب کنید.

التهاب را در بدن کاهش می دهد. انار به دلیل غلظت بالای آنتی اکسیدان، یک ضد التهاب قوی است. می تواند به کاهش التهاب در بدن و جلوگیری از استرس اکسیداتیو و آسیب کمک کند.

از قلب و عروق محافظت می کند. انار به عنوان طبیعی ترین داروی قلب شناخته شده است. از قلب محافظت می کند و رگ ها را ترمیم می کند. مطالعات نشان داده است که انار جریان خون را بهبود می بخشد و از تصلب شرایین جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.