انجیر خشک صادراتی موجب بر هم ریختگی هورمون های بدن می شود

انجیر خشک صادراتی یک میوه معمولی تابستانی و سپتامبر است که انواع مختلفی از نظر شکل و رنگ متفاوت است. انجیر خشک میوه گیاه Ficus carica L است و منبع تغذیه‌ای مهم برای بزرگسالان و کودکان است.

این میوه سرشار از ویتامین‌ها، پتاسیم، آهن، کلسیم و ویتامین B6 است. 3 عدد انجیر خشک حاوی 0.18 میلی‌گرم ویتامین B6 معادل 9 است. درصد از مصرف روزانه توصیه شده؛ آنها همچنین سرشار از ویتامین های A، B1، B2، PP و C هستند.

انجیر خشک درختی است خزان کننده کوچک با شاخه های زیادی که ارتفاع آن به 6 تا 10 متر می رسد. میوه آن از نظر گیاه شناسی گوشتی است، سرشار از قندها با پوست سبز رنگ که ممکن است به رنگ قرمز یا بنفش مایل به آبی برسد.

میوه انجیر خشک به صورت یک ساختار توخالی و گوشتی شکل می گیرد که در داخل با گل های متعدد تک جنسی پوشیده شده است. این میوه حاوی تعداد زیادی دانه ریز تک جنسیتی است که به آنها آکنس می گویند.

این میوه به خصوص برای کام شیرین است، سرشار از خواص تغذیه ای است و می توان آن را به صورت تازه در فصل یا خشک شده در طول سال مصرف کرد. انجیر خشک تازه در هر وعده 100 گرمی حدود 50 کالری دارد، در حالی که یک وعده 100 گرمی انجیر خشک خشک حدود 249 کالری دارد.

انجیر خشک خشک کالری بیشتری دارد زیرا بدون آب دارای مواد مغذی غلیظ بیشتری است. انجیر خشک تازه حاوی آنزیم های گوارشی است که به هضم غذا کمک می کند و یک اثر سوز آور و پروتئولیتیک برای محافظت از پوست انجام می دهد.

انجیر خشک سرشار از فیبر است و اغلب در موارد یبوست و مشکلات روده توصیه می شود. آنها ملین های طبیعی مانند آلو و کیوی هستند و به ویژه در معده خالی موثر هستند. سرشار از قندها، ویتامین ها و نمک های معدنی، یک منبع عالی 100% طبیعی انرژی. متحدان استخوان و دندان، غنی از مواد معدنی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.