استفاده از صابون گلمر لایه بردار در تولید لوازم آرایشی

گیاهان به پوست شما بافت، بو و فوایدی می بخشند. شما می توانید از صابون گلمر لایه بردار  استفاده کنید تا معجزه آن را مشاهده کنید.

شما می خواهید گیاهان خود را بچینید (یا آنها را از طبیعت جمع آوری کنید) زمانی که در اوج هستند. اواسط صبح بهتر است پس از خشک شدن شبنم گل ها و برگ ها توسط آفتاب، اما قبل از اینکه آفتاب روغن های طبیعی گیاه را خشک کند.

می توانید گیاهان خود را به طور طبیعی در آفتاب یا در اجاق گاز خشک کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که کاملاً خشک شده و هیچ رطوبتی باقی نمانده است.

گیاهانی که کاملاً خشک نشده‌اند می‌توانند در صابون گیاهی شما کپک ایجاد کنند یا ممکن است شیره آنها را پوسیده کند. در هر صورت، نامطلوب است.

وقتی گیاهان شما خشک شدند، آنها را در یک ظرف در بسته مانند شیشه کنسرو نگهداری کنید. این کار آنها را در دسترس نگه می‌دارد، می‌توانید آنچه داخل آن است را ببینید و خشک می‌مانند.

دست پایین، اسطوخودوس تقریباً بهترین گیاه صابون ساز است. رایحه ملایم و تمیز به دلایلی محبوب است و همچنین حس راحتی را به شما می دهد. ضد باکتری است و می تواند به بهبود زخم ها کمک کند.

اسطوخودوس همچنین به دلیل خواص آرامش بخش و استفاده از آن به عنوان یک خواب آور طبیعی شناخته شده است. آن را به طور کامل در صابون گیاهی خود برای خاصیت لایه برداری ملایم یا پودر برای عملکرد حتی ملایم تر استفاده کنید.

بابونه نرم و معطر است. این یک گیاه شفابخش ملایم است و بسیار تسکین دهنده است. همچنین می تواند به از بین بردن باکتری های روی پوست کمک کند، اگرچه نه به خوبی اسطوخودوس.

کالاندولا گل همیشه بهار گل همیشه بهار نامیده می شود، گل همیشه بهار در خانواده گل همیشه بهار نیست، اما از خانواده گل ختمی است. گل همیشه بهار بسیار شفابخش است و می تواند به رفع قرمزی پوست کمک کند.

بسیاری از گیاهان پس از چند هفته در صابون تیره می شوند، اما صابون گیاهی گل همیشه بهار رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.