انجیر محلی گیرایی و هوش نوجوانان را بالا می برد

در یک مطالعه مشابه، 300 گرم خمیر میوه انجیر محلی روزانه به مدت هشت هفته به طور قابل توجهی یبوست را بهبود بخشید. بنابراین، واضح است که میوه انجیر به طور موثری سلامت دستگاه گوارش شما را بهبود می بخشد.

انجیر می تواند به شما در بهبود سلامت عروق و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. زیرا میوه انجیر به کاهش فشار خون و سطح چربی خون کمک می کند. طبق یک مطالعه، عصاره انجیر باعث کاهش فشار خون در موش‌های با فشار خون طبیعی و پرفشار خون شد.

طبق مطالعات متعدد، برگ انجیر و لاتکس طبیعی گیاه انجیر دارای خواص ضد سرطانی هستند. آنها به سرکوب سرطان روده بزرگ انسان، سرطان سینه، سرطان دهانه رحم و رشد سلول های سرطانی کبد کمک می کنند.

مطالعات بیشتر نشان می دهد که لاتکس میوه انجیر (FFL) حاوی ترکیبات پلی فنلی قابل توجهی است. بنابراین، مصرف FFL می تواند به عنوان منبع آنتی اکسیدان عمل کند.

علاوه بر این، این مطالعات نشان می دهد که FFL سمیت سلولی قوی در برخی از سلول های سرطانی انسانی با تأثیر کمی در سلول های طبیعی نشان می دهد. سنتز DNA، القای آپوپتوز و توقف چرخه سلولی سلول های سرطانی را مهار می کند.

برای درماتیت آتوپیک: استفاده از لوسیون حاوی عصاره میوه انجیر می تواند به کودکان مبتلا به اگزما کمک کند تا کمتر احساس خارش کنند. بنابراین، می توانید از لوسیون میوه انجیر برای جلوگیری از مشکلات پوستی مانند درماتیت استفاده کنید.

برای یبوست: مصرف خمیر میوه انجیر مدفوع را نرم می کند و دفعات مدفوع را افزایش نمی دهد. بنابراین برای رفع یبوست می توانید از رب میوه انجیر استفاده کنید.

دیابت: اگر دیابت نوع 1 دارید، می توانید از چای تهیه شده از برگ انجیر بهره مند شوید. همچنین سطح قند خون را بعد از غذا کاهش می دهد. بنابراین، می توانید چای برگ میوه انجیر را برای بهبود سطح قند خون و کنترل دیابت میل کنید.

زگیل: شیره شیری درخت انجیر را می توانید روی زگیل بگذارید. بدون ایجاد هیچ گونه تحریکی به بهبود آنها کمک می کند.