باخوردن انجیر خشک سیاه کلسیوم بدن خود را تامین کنید

مردان نیز به خوردن میوه های انجیر علاقه مند هستند، زیرا مزیت اصلی انجیر خشک سیاه این است که قدرت مردانه را افزایش می دهد، از التهاب پروستات جلوگیری می کند و به فراموش کردن بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی کمک می کند.

ترکیبات موجود در میوه انجیر که در طی فرآیند خشک شدن چند برابر می شود، ارزش غذایی و بیولوژیکی آن را افزایش می دهد. یک شاخص کمی مهمتر فیبر و فیبر رژیمی، که اثر ملین میوه خشک را مشخص می کند، باعث حذف شدید سموم، مایعات اضافی و پاکسازی روده ها از سموم می شود.

بدن به دلیل محتوای بالای پروتئین و کربوهیدرات انرژی بسیار بیشتری دریافت می کند که برای یک منوی گیاهی ایده آل است. میوه‌های خشک پنج برابر میوه‌های تازه مغذی‌تر هستند، بنابراین لازم است آن‌ها را با احتیاط وارد رژیم غذایی کنید.

مصرف منظم روزانه انجیر منجر به مجموعه ای از توده اضافی می شود، بنابراین، به جای یک رژیم غذایی تک، افزودن توت های خشک به منوی تخلیه، ترکیب آنها با میوه ها و سبزیجات موثرتر است. مواد بالاست موجود در میوه ها احساس گرسنگی را کاهش می دهد، اما بهتر است میوه های خشک را صبح ها مصرف کنید.

انجیر خشک به عنوان یک مکمل عالی برای غذاهای غلات و محصولات شیر ​​ترش برای یک صبحانه کامل و مقوی عمل می کند که می تواند احساس سیری را برای مدت طولانی حفظ کند و انرژی و انرژی شما را شارژ کند. میوه های خشک ریز خرد شده به کوکی های جو دوسر و کلوچه های رژیمی، نان زنجبیلی، پودینگ ها و مرباها، همراه با آجیل، میوه ها و انواع توت ها اضافه می شوند.

انجیر در دستور العمل های سالاد، دوره دوم، شیرینی ها و نوشیدنی ها گنجانده شده است. خورش با ادویه جات (انیسون و رازیانه)، میوه یک غذای رژیمی مستقل است. انجیر می‌تواند یک افزودنی طعم جالب برای غذاهای آشنا مانند تخم‌مرغ، خورش، انتراکوت، کاسرول باشد.

توت های خشک با سایر میوه های خشک به جز آلو، به دلیل افزایش تشکیل گاز در روده ها ترکیب نمی شوند. خوردن انجیر با نان نیز توصیه نمی شود، فقط نان تست غلات مجاز است.