با استفاده از توت فرنگی زنجان رنگ پوست خود را برنز کنید

در میان آشنایان شما، مطمئنا کسانی هستند که توت فرنگی زنجان را به مدت 6 تا 7 سال یا بیشتر در یک مکان با موفقیت رشد داده اند.

هیچ چیز باور نکردنی در این وجود ندارد. همه گونه ها به سرعت پیر نمی شوند، “کبدهای بلند” نیز وجود دارد. و با این حال بهتر است هر دو گیاه و محل کاشت آنها را به موقع تغییر دهید این باعث کاهش انتشار آفات و بیماری ها می شود و به بازیابی باروری خاک کمک می کند.

توت فرنگی از دیرباز مورد علاقه در زمینه آرایشی و بهداشتی خانگی بوده است. آب توت فرنگی قادر است اثر سفید کنندگی روی پوست داشته باشد، با کک و مک و لکه های پیری بسیار عالی عمل می کند.

اسید سالیسیلیک موجود در توت فرنگی پوست را تمیز می کند، آن را بازسازی می کند و سلول های مرده را از بین می برد. علاوه بر غذاهای معمولی توت فرنگی، مانند مربا، کنسرو، کمپوت، راه های عجیب و غریب تری برای نگهداری این توت وجود دارد.

به عنوان مثال، مارینوواینا، با این حال، این کار منحصرا با توت های سبز انجام می شود. تنوع شگفت انگیزی از توت فرنگی وجود دارد که توت های آن طعم آناناسی دارد. به طور انحصاری در گلخانه ها رشد می کند، توت ها سفید با دانه های قرمز هستند.

تنها موزه توت فرنگی جهان در بلژیک واقع شده است. بسیاری از باغداران بازدید از آن را یک نعمت می دانند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا توت فرنگی چنین رنگ قرمز روشنی دارد؟

این امر با مقدار زیادی فلاونوئیدهای موجود در توت فرنگی تسهیل می شود که خطر ابتلا به آسیب های قلبی عروقی و کاهش سطح کلسترول خون را کاهش می دهد.