با خوردن سیب زمینی وارداتی تایم خواب خود را کم کنید

احتمالاً سیب زمینی وارداتی به اندازه قطار، هواپیما و اتومبیل، جامعه غربی را متحول کرده است. غذای لذیذ، فست فود و پرچینی در برابر قحطی بوده و هست. این فصل به بررسی بازار سیب زمینی تازه عمدتاً در بریتانیا می پردازد.

بازاری که به طور کلی به عنوان یکی از پیچیده ترین بازارهای سیب زمینی در سراسر جهان پذیرفته شده است. اهمیت سیب زمینی در صنعت کشاورزی بریتانیا و نحوه مقایسه محصول با سایر شرکت های زراعی خلاصه می شود.

کشت سیب‌زمینی در هر هکتار محصول بسیار بالاتری نسبت به شرکت‌های غلات تولید می‌کند، اما سیب‌زمینی‌کاران با نوسانات بسیار بیشتری در سطح قیمت و درآمد، همانطور که در اینجا ذکر شد، مواجه هستند.

افزایش عملکرد تنها در نتیجه بهبود مهارت‌های زراعت و مدیریت محصول که در راستای افزایش تمرکز و تخصص در بین تولیدکنندگان در بریتانیا توسعه یافته است، ممکن شده است. جزئیات فصل در مورد عرضه و دفع سیب زمینی در گیگابایت است و تغییرات سالانه بین اجزا را نشان می دهد.

این جزئیات سهم خرده فروشان بازار سیب زمینی تازه را بر اساس حجم و ارزش در بریتانیا ارائه می دهد. به طور معمول، سوپرمارکت‌ها اکنون با یک بسته‌بندی/تامین‌کننده اصلی کار می‌کنند که توسط یک یا دو بسته‌بندی «ثانویه» تکمیل می‌شود.

الگوهای تغییری در مصرف سیب زمینی در خانه وجود دارد. بخش مخارج و مصرف این جنبه را پوشش می دهد. دیدگاه مصرف کنندگان فرصت ها (خبر خوب) و تهدیدها (خبر بد) را برای بخش سیب زمینی تازه در زمان نگارش خلاصه می کند.

سهم سیب‌زمینی در عرضه جهانی غذا در حال افزایش است مصرف آن در کشورهای در حال توسعه بین سال‌های 1960 تا 2005 بیش از دو برابر شده است.

بنابراین درک تأثیرات تغییر آب و هوا بر محصول جهانی سیب زمینی برای امنیت غذایی آینده مهم است. تجزیه و تحلیل اثرات تغییر آب و هوا بر سیب زمینی در مقایسه با سایر محصولات عمده، به ویژه در مقیاس جهانی، نادر است.