تولید کاغذ دیواری با استفاده از کاغذ روغنی a4

کاغذ روغنی a4 نوعی کاغذ است که احتمالاً بیشتر به دلیل کاربردهای فراوان آن در پخت شناخته شده است. این می‌تواند یک مانع کارآمد بین لایه‌های چسبنده کوکی‌ها یا راهی آسان برای تمیز نگه داشتن میزها در حین پخت باشد، و همچنین کاربردهای جالب دیگری نیز دارد.

کاغذ روغنی یک کاغذ ایمن برای مواد غذایی است که با سیلیکون روکش شده است. این پوشش باعث می شود کاغذ روغنی که در نسخه های قهوه ای و سفید وجود دارد نچسب و ضد چربی باشد. همچنین تا 450 درجه فارنهایت  مقاوم در برابر حرارت است که باعث می شود در اکثر اجاق ها و مایکروویوها ایمن و ضد سوختگی باشد.

 

 

اما کاغذ روغنی را با کاغذ مومی اشتباه نگیرید. در حالی که هم کاغذ روغنی و هم کاغذ مومی را می توان برای همه چیز از بسته بندی باقی مانده غذا گرفته تا آماده کردن وعده های غذایی استفاده کرد، فقط کاغذ روغنی می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند.

کاغذ مومی که از دو طرف آن با موم سویا یا پارافین مناسب برای مواد غذایی پوشانده شده است، در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت شروع به ذوب شدن کرده و حتی ممکن است آتش بگیرد. از طرف دیگر، کاغذ روغنی را می توان به همان روش های کاغذ مومی استفاده کرد و می توان آن را در فر گذاشت.

فرقی نمی کند که کدام نسخه از کاغذ روغنی را در آشپزخانه خود دارید، کاغذ سفید یا قهوه ای می تواند به عنوان کاغذ بسته بندی برای هدیه استفاده شود. ممکن است چند لایه طول بکشد تا گیرنده نتواند آنچه در آن پیچیده شده است را ببیند، به خصوص اگر کاغذ پوستی سفید باشد که کمی کیفیت شفاف دارد.

کاغذ روغنی در کل یک راه حل ارزان قیمت است که وقتی به عنوان بسته بندی هدیه استفاده می شود، می توان آن را با روبان پوشانید یا با طرح های مهر، کشیده یا نقاشی تزئین کرد.

پخت و پز با پاپیلوت، که اگرچه به نظر تجملی می آید، اما در واقع فقط موادی مانند ماهی سالمون و مارچوبه را در یک بسته کاغذ روغنی قرار می دهد و آن را در فر می پزد. این روش با غذاهایی که به سرعت طبخ می‌شوند، مانند ماهی یا سایر غذاهای دریایی، بهترین کار را دارد و از افزودن گیاهان تازه یا چاشنی‌ها، مانند فشار دادن لیمو، سود می‌برد.