درب ضد سرقت سفید از ورود سرما و گرما به خانه جلوگیری می کند

درب ضد سرقت سفید با قاب های فلزی سنگین و سیستم های قفل چند نقطه ای گران تر هستند. شما باید نیاز شخصی خود را برای درب امنیتی سنجید. اگرچه یک درب امنیتی نمی تواند به طور کامل جایگزین یک سیستم امنیتی خانه شود، اما نگهداری از آن با یک بار خرید ارزان تر است.

همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از سبک های درب های ضد سرقت درب ضد سرقت تکامل یافته هستند. شما از مزایای ضد آب و هوای یکسانی برخوردار می شوید که در مقابل هوا و باد سرد عایق می شوند و در عین حال هزینه های انرژی خود را کاهش می دهید و از خانواده خود محافظت می کنید.

اگر در منطقه ای با بارندگی شدید زندگی می کنید، بدون توجه به ماده ای که انتخاب می کنید، فکر می کنید که خوردگی یا زنگ زدگی می تواند به سرعت رخ دهد. با این حال، با فلزاتی که استفاده می کنیم و پوشش پودری، می توانید سال ها قبل از ظهور خوردگی یا زنگ زدگی انتظار داشته باشید.

درب ضد سرقت از جنس آلومینیوم زنگ نمی زند و ممکن است سال ها طول بکشد تا خورده شود. نمک عنصر فعال در خوردگی آلومینیوم است، به این معنی که خانه های ساحلی می توانند سریعتر خوردگی را تجربه کنند.

درب ضد سرقت از جنس فولاد ضد زنگ زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. با این حال، قرار گرفتن طولانی مدت و مکرر در معرض گرما می تواند به استحکام آن آسیب برساند.

افزودن درب امنیتی بلافاصله ارزش خانه شما را افزایش می دهد. برای بیمه خانه خود نیز هزینه کمتری خواهید داشت. انجام اقدامات لازم برای محافظت کامل از خانه شما در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، نه اینکه به چیزهای با ارزشی که در خانه خود محافظت می کنید فکر کنید.

بهتر است از یک تکنسین آموزش دیده برای نصب درب امنیتی خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که به درستی نصب شده و ایمن است. تکنسین‌های صفحه‌نمایش درب‌های امنیتی را اندازه‌گیری و نصب می‌کنند که متناسب با خانه شما ساخته شده‌اند.

بسیاری از طرح‌های درب‌های امنیتی دارای صفحه‌های مشبک هستند که برای تهویه خانه استفاده می‌شود. همچنین به پایین نگه داشتن قبض انرژی کمک می کند. بودجه اغلب با مخارج عمده خانوار اولویت دارد.