درب ضد سرقت شیشه ای گرما تولید می کند

درب ضد سرقت شیشه ای می توانند سریعتر از انواع دیگر درها بشکنند. در هنگام استفاده، اثر انگشت شدید را بر روی خود حمل می کند. نظافت درب های ضد سرقت شیشه ایباید با توجه به دفعات استفاده انجام شود اما اگر گرد و غبار را در نظر بگیریم باید مرتب تمیز شوند.

در انواع درب ضد سرقت شیشه ای می توان از درب ضد سرقت شیشه اییک طرفه، درب ضد سرقت شیشه ای دو طرفه و درب ضد سرقت شیشه ای کشویی استفاده کرد. ما می توانیم اندازه و ضخامت مورد نظر را برای درب های ضد سرقت شیشه ای بسیار قابل اعتماد شما اعمال کنیم.

درب های ضد سرقت شیشه ای اتوماتیک نوعی درب هستند که اغلب در مکان هایی که افراد زیاد عبور می کنند ترجیح داده می شود. به لطف درب های اتوماتیک از بسته شدن سریع درب جلوگیری می شود و در نتیجه درب ایمن ایجاد می شود و از آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای که به ویژه در ادارات، رستوران ها و کافه ها ترجیح داده می شوند، از نظر کارایی بسیار کاربردی هستند. درب های اتوماتیک شیشه ای که در ورودی اماکن به دفعات مورد استفاده قرار می گیرند، هم از خطر شکستگی جلوگیری می کنند و هم عبور و مرور ایمن را فراهم می کنند.

درب های ضد سرقت اتوماتیک کمک موثری به صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه های سالانه گرمایش و سرمایش می کنند. درها فقط در صورت فعال شدن به طور خودکار باز و بسته می شوند. آنها همچنین از ورود هوا و گرد و غبار بیرونی و عملکرد غیر ضروری کولر جلوگیری می کنند.

درب های اتوماتیک دارای سنسوری هستند که تشخیص می دهد در چه زمانی باید باز شود. هنگامی که سنسور حرکت را تشخیص می دهد، سیگنالی را به مکانیسم عملکرد درب می فرستد. پس از دریافت این سیگنال، مکانیزم در را باز می کند.

انواع درب اتوماتیک سه نوع اصلی درب اتوماتیک وجود دارد، گردان، کشویی و تاشو. تولید درب اتوماتیک شیشه ای در تمامی سایزها قابل ارائه می باشد. ما از درب های ضد سرقت شیشه ای اتوماتیک تولیدی ویژه مطابق با خواسته های مشتریان خود استفاده می کنیم.