سنگ قیمتی کوارتز انرزی منفی را از شما دور می کند

سنگ قیمتی کوارتز سنگی است که سازگاری بالایی با انرژی های دنیای طبیعی دارد. یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن انرژی این سنگ قیمتی شارژ کردن آن در زیر نور ماه است. بزرگترین اشتباه در هنگام خرید کوارتز کریستال، خرید یک تکه شیشه است. سنگ های کوارتز کریستالی واقعی معمولا بی رنگ و شفاف هستند.

با این حال، در زیر سطح سنگ، ممکن است دارای آخالهایی باشد که در جاهایی ظاهری کمی ابری می دهد. اگر یک حباب هوا در کوارتز کریستالی وجود داشته باشد، احتمالاً یک تکه شیشه تصفیه شده است. در کوارتز کریستالی واقعی هیچ حباب هوا وجود ندارد.

بیشتر سطوح سنگی ممکن است دارای ترک های کوچک، رگه ها و بقایای خاک در زیر آنها باشند. این مدرکی است که نشان می دهد سنگ شما میلیون ها سال پیش تشکیل شده است. می توانید از کوارتز کریستالی خود برای تمیز کردن و شارژ مجدد سایر سنگ های طبیعی خود استفاده کنید.

از آنجایی که طبیعتا دارای ارتعاش بالا و انرژی پاک کنندگی عمیق است، قرار دادن سنگ های دیگر شما در کنار کوارتز کریستالی باعث پاکسازی و بازیابی انرژی آنها می شود. آیا کریستال کوارتز یک سنگ کمیاب است؟ سنگ کوارتز کریستال یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی شناخته شده در جهان است.

به دست آوردن این سنگ قیمتی نسبتاً آسان است زیرا در دماها، شرایط و نقاط مختلف رشد می کند. اگرچه مطمئناً دارای قدرت درمانی نادری است، کوارتز کریستال سنگ طبیعی کمیاب محسوب نمی شود.مطمئن ترین راه برای درک واقعی بودن سنگ کریستال کوارتز، ارزیابی آن در آزمایشگاه است.

بهترین راه برای تشخیص اصل بودن سنگ کریستال کوارتز، اندازه گیری سختی MOHS است. بدین ترتیب می توانید به درجه سختی سنگ برسید و به راحتی متوجه شوید که سنگ کریستال کوارتز واقعی است یا خیر. هنگام خرید سنگ خود، می توانید درخواست اندازه گیری سختی کنید.