فلفل دلمه ای کیلویی باعث افزایش قد یک کودک شد!

بخشی از خانواده سبزیجات فلفل دلمه ای کیلویی یا شبگرد است که شامل سیب زمینی، بادمجان و گوجه فرنگی نیز می شود. فلفل دلمه ای از نظر فنی میوه است زیرا روی گیاه گلدار رشد می کند و دانه دارد.

فلفل دلمه‌ای قرمز، نارنجی و زرد در واقع فقط فلفل‌های سبزی هستند که روی درخت انگور رسیده‌اند که رنگ آن را تغییر می‌دهد و به شیرینی می‌افزاید.

بنابراین فلفل سبز کمی تلخ و فلفل دلمه ای زرد، نارنجی و قرمز شیرین تر خواهد بود. فلفل دلمه ای بنفش از انواع کمیاب تر است که از سبز تا سفید تا بنفش بالغ می شود.

طعم آنها نسبت به فلفل دلمه ای قرمز کمتر شیرین است. از مصرف فلفل دلمه ای که خشک، چروکیده یا پوسیده به نظر می رسد خودداری کنید.

فلفل دلمه ای باید نسبت به اندازه خود سنگین و سفت باشد اما به آرامی در برابر فشار خفیف تسلیم شود. شکل فلفل دلمه ای نشان دهنده کیفیت آن نیست.

4 تا 5 اینچ را از روی حرارت به مدت 8 تا 10 دقیقه یا تا زمانی که از همه طرف ذغالی شود، گهگاه بچرخانید.

با پوشش پلاستیکی بپوشانید و بگذارید 10 دقیقه بماند. پوست ها را جدا کنید؛ پوست، ساقه و دانه ها را دور بریزید.

فلفل دلمه‌ای در هر رنگ، شکل و اندازه طعم بسیار خوبی به صورت خام یا پخته دارد و فهرست بی‌پایانی از امکانات آشپزی دارد. فلفل دلمه ای خرد شده را به سالاد سبزیجات یا غلات اضافه کنید تا طعم، تغذیه و ترد بیشتری داشته باشید.

فلفل دلمه ای خرد شده یا خلال شده را برای هم زدن سیب زمینی سرخ کرده، کاسرول، سوپ، خورش و فلفل قرمز اضافه کنید. نوارهای فلفل دلمه ای را در کنار هوموس یا دیپ مورد علاقه دیگر سرو کنید.

برش های فلفل دلمه ای را با سیر ریز شده، آب لیمو، نمک دریایی و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مرینیت کنید. در فر با دمای 425 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه بپزید.

برای فلفل های شیرین و مخملی، آنها را روی کباب پز یا مستقیماً روی شعله گاز روی اجاق گاز با استفاده از انبر دسته بلند تفت دهید.