قارچ دکمه ای درجه یک بهترین گیاه برای درمان واریس پا

محققان دانشگاه ایلینویز 20 نوع قارچ خوراکی وحشی و کشت تازه را آزمایش کردند. نتایج نشان داد که همه قارچ دکمه ای درجه یک در جلوگیری از گسترش سلول‌های سرطانی مؤثر بودند، اما قارچ‌های دکمه‌ای سفید بیشترین تأثیر را داشتند.

در واقع، آزمایش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که قارچ‌های دکمه‌ای سفید می‌توانند از تشکیل سلول‌های تومور جلوگیری کنند، رشد را مهار کنند و تومورهای سرطانی را از بین ببرند. این آنها را به ابزاری قوی در برابر سرطان تبدیل می کند.

وقتی بیش از حد گوشت قرمز یا لبنیات مصرف می کنیم، به دلیل تخمیر باعث نفخ و مشکلات گاز می شود. با این حال، خوردن قارچ دکمه ای سفید قبل از رفتن به رختخواب این علائم را به حداقل می رساند. همچنین مصرف قارچ قبل از غذا می تواند به هضم بهتر غذا کمک کند.

بسیاری از مردم از قبل می دانند که ورزش هر روز در حین رژیم چقدر مهم است. مطالعات نشان می دهد که قارچ حاوی ترکیباتی است که همان اثر رقیق کننده خون آسپرین را دارد. مصرف منظم قارچ دکمه ای سفید می تواند خطر حمله قلبی، سکته مغزی، تصلب شرایین، بیماری های عروقی، آنژین صدری و فشار خون را کاهش دهد.

از طرف دیگر، قارچ ها سرشار از فیبرهای غذایی نامحلول مانند سلولز، همی سلولز، لیگنین و کیتین هستند. این اجزای فیبر نه تنها حرکات روده را حفظ می کنند بلکه دیواره های روده را نیز تقویت می کنند. علاوه بر این، دانشمندان ادعا می‌کنند که این ترکیبات از سرطان روده بزرگ محافظت می‌کنند، زیرا به کاهش سطح کلسترول در بدن ما کمک می‌کنند.

بسیاری از متخصصان پزشکی موافقند که پختن و مصرف قارچ دکمه ای سفید جریان ادرار را افزایش می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از بیمارستان ها از قارچ دکمه ای سفید در درمان عفونت مثانه استفاده می کنند. اگر از عفونت‌های قارچی مکرر رنج می‌برید، پزشک ممکن است به جای آن از قارچ‌های خامه‌ای سفید استفاده کنید.

اکثر افرادی که قارچ دکمه ای سفید می خورند، تنها پس از دو وعده کوچک احساس سیری می کنند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مصرف بیش از 12 اونس قارچ پخته به کاهش وزن سریع‌تر کمک می‌کند. مطالعه دیگری نشان می دهد که خوردن شش فنجان نخود سبز در هفته باعث کاهش چربی می شود. قارچ دکمه ای سفید فواید مشابهی دارد.