لباس راحتی evli برای فضانوردان دردسر شد

در انتخاب مواد لباس راحتی evli پنبه ای ترجیح داده می شود. پنبه طبیعی و نرم است و بیشترین راحتی را که در هنگام خواب نیاز دارید را به شما می دهد. این پارچه باعث گردش طبیعی هوا می‌شود و پوست را تحریک نمی‌کند، به این معنی که وقتی لباس راحتی نخی می‌پوشید نگران چیزی نباشید.

با این حال، این مشکل ممکن است در هنگام خواب زمستانی ایجاد شود. پنبه در گرم نگه داشتن بدن ضعیف عمل می کند، بنابراین ممکن است در زمستان آن را دوست نداشته باشید. این بدان معناست که اگر در زمستان لباس راحتی نخی می پوشید، به چند پتوی اضافی نیاز دارید که در طول شب شما را گرم نگه دارد.

ابریشم پارچه‌ای باشکوه است، زیرا لمس نرمی جادویی دارد و وقتی لباس راحتی ابریشمی می‌پوشید، دلپذیرترین حس را به شما می‌دهد. علاوه بر این، ابریشم یک پارچه عالی برای تنظیم دمای بدن شما است، به این معنی که در زمستان شما را گرم نگه می‌دارد و زمانی که گرم است شما را خنک نگه می‌دارد.

همانطور که گفته شد، واضح است که ابریشم ممکن است بهترین پارچه برای لباس راحتی باشد. با این حال، ابریشم ممکن است گران باشد، و نگهداری آن در شرایط خوب ممکن است دشوار باشد. معمولاً ابریشم نیاز به خشک شویی دارد، بنابراین نمی توانید لباس خواب خود را در ماشین لباسشویی بشویید و به راحتی تمیز کنید.

همچنین زیر ملحفه ممکن است لیز شود، بنابراین اگر این کار را دوست ندارید، بهتر است از لباس راحتی حریر خودداری کنید. رطوبت گیر اگر معمولا هنگام خواب گرم می شوید، مخصوصاً در یک اتاق گرم، لباس راحتی ضد رطوبت ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نوع پارچه ها برای جذب آب از پوست و تنظیم دمای بدن شما طراحی شده اند.

لباس راحتی ضد رطوبت برای آب و هوای متغیر، یعنی تغییر فصل، عالی است. معمولاً وقتی فصول تغییر می‌کند، مردم نمی‌دانند چه نوع لباس خوابی آن‌ها را نگه می‌دارد، نه گرم و نه سرد.

بنابراین این انتخاب درستی خواهد بود. ابریشم ویژگی‌های مشابهی دارد، اما اگر نمی‌خواهید زیر ملحفه‌ها لغزنده شوید، لباس خواب‌های ضدرطوبت برای شما کار خواهند کرد.