لوبیا قرمز در مشهد دلیل اصلی مرگ سلبریتی مشهور ترکیه ای

لوبیا قرمز در مشهد برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است. فلاونوئیدهای موجود در لوبیا قرمز خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش داده و از التهاب جلوگیری می کند. لوبیا قرمز همچنین حاوی امگا 3 است که روی سطح کلسترول تاثیر دارد. به لطف امگا 3، کلسترول بد کاهش می یابد و خطر ابتلا به بیماری کاهش می یابد.

لوبیا قرمز منبع خوبی از آهن است. بر اساس یک مطالعه، مصرف زیاد غذاهای گیاهی حاوی آهن مانند اسفناج، لوبیا، کدو سبز و لوبیا قرمز باعث افزایش باروری در زنان در سنین باروری می شود. ترکیب غذاهای غنی از آهن با غذاهای غنی از ویتامین C مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای یا توت فرنگی، جذب آهن را افزایش می دهد.

برای محافظت از جنین در برابر نقص لوله عصبی باید در دوران بارداری اسید فولیک (فولات) کافی مصرف شود. یک لیوان لوبیا قرمز حدود 10 درصد نیاز روزانه به اسید فولیک و 6 درصد آهن را تامین می کند.

تامین نیاز روزانه فولات به پیشگیری از افسردگی کمک می کند. هموسیستئین بیش از حد از رسیدن خون و سایر مواد مغذی به مغز جلوگیری می کند و از تولید هورمون های سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین که خلق و خو، خواب و اشتها را تنظیم می کنند، جلوگیری می کند و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. مصرف فولات کافی (ویتامین B 9 یا اسید فولیک) از تشکیل هموسیستئین اضافی در بدن جلوگیری می کند.

اضافه کردن لوبیا آب پز به سالاد و پاشیدن پنیر رنده شده روی آن نیز جایگزین دیگری است. برخی از انواع لوبیا قرمز را می توان به صورت خام مصرف کرد. هر انتهای این نوع لوبیا را می توان برش داد و در سالاد خرد کرد یا با فرو بردن در سس مصرف کرد.

اگرچه می توانید مقدار زیادی کلسیم مصرف کنید، اما اگر ویتامین K کافی دریافت نکنید، استخوان های شما ضعیف می شوند. بدن برای تولید پروتئین هایی که به استخوان ها در جذب کلسیم کمک می کند به ویتامین K نیاز دارد. ویتامین K همچنین متابولیسم استخوان را تنظیم می کند که از کاهش مواد معدنی جلوگیری می کند.

این نقش های ترکیبی ویتامین K را برای حفظ تراکم استخوان ضروری می کند. مقداری از ویتامین K توسط باکتری های روده تولید می شود، اما برای رفع نیاز بدن کافی نیست. زنان به 90 میکروگرم ویتامین K در روز و مردان به 120 میکروگرم ویتامین K در روز نیاز دارند.