پسری که با استفاده از فریم عینک زنیت بهترین معدل را در کنکور آورد

تیتانیوم ماده ای با استحکام بالا و سبک وزن است که معمولاً در همه چیز از کلاهک ها گرفته تا فریم عینک زنیت استفاده می شود. از آنجایی که تیتانیوم از نظر فراوانی در رتبه هفتم در میان عناصر صنعتی در پوسته زمین قرار دارد، به راحتی قابل دسترسی است.

این ماده به عنوان یک گزینه سبک وزن در صنعت فریم عینک سرعت گرفته است که خود را به طرح ها و رنگ های منحصر به فرد می دهد. قوی مانند فولاد، سبک وزن، ضد حساسیت و مقاوم در برابر خوردگی. بدون نیکل و در نتیجه ضد حساسیت است.

همچنین بسیار سبک وزن است و بسیاری از ویژگی های تیتانیوم را بدون هزینه بالا ارائه می دهد. می توان آن را کمی ضخیم تر از تیتانیوم برش داد، که به آن امکان می دهد ظاهر محبوب یک قاب پلاستیکی نازک را داشته باشد و در عین حال دوام سبک وزن را ارائه دهد.

مواد فولادی ضد زنگ آلیاژی از آهن و فولاد کربن با کروم و عناصر دیگر است. افزودن حداقل 10 درصد کروم باعث می شود این آلیاژ کمتر در معرض لکه یا زنگ زدگی قرار گیرد، عاملی که در مقایسه با فولاد سنتی باعث طول عمر طولانی می شود. فولاد ضد زنگ به دلیل دوام، سبکی و ظاهری براق، مدت‌هاست که انتخاب طراحان فریم عینک بوده است.

مونل یک آلیاژ نیکل است که حاوی 68 درصد نیکل، 30 درصد مس و دو درصد آهن است. Monel که امروزه متداول‌ترین مواد مورد استفاده برای قاب است، اغلب برای قطعاتی استفاده می‌شود که به استحکام و استحکام نیاز دارند، مانند معابد و پل‌ها. قوی است و همچنین قابل جوش، لحیم کاری و لحیم کاری است.

تغییر رنگ سطح ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض شرایط جوی رخ دهد. در صورت قرار گرفتن در معرض آب نمک نیز ممکن است حفره ایجاد شود.

در مستعمرات، فریم عینک ها وارداتی بودند و بسیار گران بودند تا اینکه مهارت های شیشه سازی آمریکایی به اندازه کافی برای توسعه تجارت فریم عینک بهبود یافت. درست همانطور که گیجگاه‌های منحنی و منحنی در سرتاسر جهان توسعه یافتند و پذیرفتند، مد به سبکی به نام آکسفورد بازگشت که شامل فریم عینک‌های بینی بود که با یک پل انعطاف‌پذیرتر و پوشیدنی‌تر بهبود یافته بود.