پوشیدن حوله پالتویی زرین تاژ موجب کاهش وزن می شود

از آنجایی که بسیاری از اتاق‌های خواب تبدیل به دفتر کار خانگی شده‌اند، حمام‌ها جایی هستند که بسیاری از ما برای لحظه‌ای سکوت و آرامش در آن خلوت می‌کنیم. و برای کسانی که قصد دارند آن را به یک واحه مراقبت از خود تبدیل کنند، همه جزئیات از جمله حوله پالتویی زرین تاژ مهم هستند.

به نظر متواضعانه ما، یک حوله می تواند یک تجربه حمام آرامش بخش را ایجاد کند یا آن را خراب کند. با استفاده نادرست، پوست شما ممکن است بعد از سردترین دوش احساس خشکی و خراشیدگی کند. اما ملحفه حمام کرکی مناسب می تواند پوست شما را احیا و نرم کند و موهای تازه شامپو شده را براق و درخشان کند، گویی که به تازگی یک وزش حرفه ای دارید.

و این حتی به تأثیر متعالی پوشیدن خود در راحتی مجلل یک حوله حمام پهن و کرکی اشاره نمی کند کافی است تا شما را در یک چشم به هم زدن به لوکس ترین هتل های پنج ستاره منتقل کند.

ما قبلاً در مورد اینکه چگونه یک حوله میکروفیبر فوق العاده نرم برای موهای شما ایده آل است، نوشتیم، زیرا مواد ملایم و کم اصطکاک می توانند رطوبت را به طور موثری بدون زبری کردن کوتیکول از بین ببرند.

و هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست می شود، دکتر جاشوا زایشنر، مدیر تحقیقات زیبایی و بالینی در متخصص پوست در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک می گوید که الیاف نرم مانند پنبه برای کاهش اصطکاک مضر روی پوست عالی هستند.

بنابراین، چه به دنبال مجموعه جدیدی از حوله‌های پنبه‌ای مصری با کیفیت بالا، حوله‌های خشک‌شونده سریع با بافت وافل مجلل برای بازسازی فضایی مانند آبگرم درست در خانه هستید، یا می‌خواهید دست خود را امتحان کنید. یک نگاه تفریحی در حمام، ما بهترین حوله‌های حمامی را گردآوری کرده‌ایم که فوق‌العاده جاذب، فوق‌العاده نرم و صاف‌کننده هستند.